Też czekam z niepokojem :roll:
[O1] Jak roznitować tablice rejestracyjne
Zwiń
X
-
[O1] Jak roznitować tablice rejestracyjne
Witam
Macie może jakiś sprawdzony sposób na roznitowanie tablic rejestracyjnych bez uszczerbku dla tablic i bez używania jakichś skomplikowanych narzędzi? W poniedziałek prawdopodobnie kupię samochód i chcę od razu go przerejestrować, a potrzebne są tablice.
-
-
Ok jutro biorę wkrętarkę i wiertło do metalu i jazdaZamieszczone przez owenjedyne co jest skuteczne to wiertarka
p.s. pozdrawiam olsztyniaka
Hmm trochę chyba będzie inwazyjnie.Zamieszczone przez WaltAlbo młotek i płaski śrubokręt
Dzięki za tak szybką pomoc. Od poniedziałku (prawdopodobnie) będę się chwalił swoją OI Celebrate z ASZtem.
Komentarz
-
-
niestety kolego mylisz się,jeżeli tablica jest przynitowana np:do klapy lub nawet zderzaka stosując podkładki nie ma i nie było nic lepszego niż wiertarka,po prostu rozwiercasz łeb nita idzie szybko,dla gościa który kilka razy miał sprzęt w ręku to po prostu bułka z masłemZamieszczone przez fireman6będzie na pewno mniej inwazyjnie niż wiertarką.MOCY PRZYBYWAJ
Komentarz
-
-
Tu się zgadzam w 100%Zamieszczone przez paulob1Tylko wiertarka i dobre wiertło, ale nie za duże, to wtedy nie narobisz szkód, a główka nita sama uleci i zdejmiesz tablice bez problemu. Nity aluminiowe(bo pewnie takimi jest zaciśnięta) są słabiutkie, więc nie ciśnij za mocno.Wystarczy przyłożyć,,wiertło samo wyciągnie główkę nita.
Można też użyć wkrętarkę akumulatorową. :wink:
Komentarz
-
-
paulob1, dobrze pisze :!:
temat przerabialem kilka razy :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
A więc nit, cieńszym dłuższym końcem wkładasz do niciarki, wystającą część wkładasz do otworu , przyciskasz mocno urządzenie , zaciskasz i gotoweZamieszczone przez gzymsQrde kupiłem (całe 19 zł) ale jak to się nituje. Po cholerę są te podkładki. jak pozbyć się tych "gwoździ"?Zamieszczone przez owenkup-nie jest droga
Myślę że wszystko jest jasne ?
Komentarz
-
-
Qrde dzięki, przecież to logiczneZamieszczone przez Robert_PWeź na sucho włóż nit do nitownicy i ją naciśnij zobaczysz o co w tym wszystkim chodzi
ale dzisiaj poniedziałek, darujcie rozwój wątku 
A ja kupiłem takie nity ale w komplecie z podkładkamiZamieszczone przez Robert_PNie wiem o jakich podkładkach piszesz . Nity wyglądają tak :
Komentarz
-
-
zapewne masz na myśli wymienne końcówki,wymienia się je gdy chcesz użyć większego nita i jego część robocza "gwóźdź" jest grubszy i nie mieści się w główce nitownicy,gwoździ się nie obcina robi to nitownica,najlepiej jak włożysz nit do nitownicy i s ciskając zobaczysz jak pracujeZamieszczone przez gzymsAle po cholerę te podkładki? No i te "gwoździe" wychodzą z nita czy trzeba jej jakoś obcinać?
MOCY PRZYBYWAJ
Komentarz
-
-
gzyms, nitownica ci sama obetnie te "gwoździe"
.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"
k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
sorry za OT,Zamieszczone przez gzymsNie, mam namyśli podkładki, które są w zestawie z nitamiZamieszczone przez owenzapewne masz na myśli wymienne końcówki
Obrazek Nie wiem po cholera sa one.
Ale już zrobiłem sobie test "na sucho" w sobotę będę nitował
teraz wymiana wentylatora mnie czeka.
kolego skoro masz problem z obsługą tak prostego urządzenia jak nitownica, znalezienia obsługi w google to za co ty chcesz się zabrać.
weź może lepiej będzie jak podjedziesz do mechanika to wymieni ci ten wentylator i zanituje tablicę bo jeszcze krzywdę zrobisz sobie
Komentarz
-
-
[O1]
Czemu OT, zawsze to jakaś konstruktywna krytyka, trochę demotywująca :P Fakt temacik się rozrósł. Mam nadzieję, że kolejni zainteresowani tematem roznitowania/nitowania tablic skorzystają. A tak btw wentylatora niestety nie ruszyłem sam, tylko pojechałem do mechanika (problemy z przyrdzewiałym dolnym wkrętem, dwa górne ruszyłem - dostęp tylko z podnośnika). Tablice sam zanituję :PZamieszczone przez petrassorry za OT
p.s.
Tablice zanitowane, z przodu bez problemu. Niestety tył to walka: 1. po pierwsze primo - ściągnięcie osłony/tapicerki tylnej klapy - samemu jest to niewykonalne, chyba że o czymś nie wiem, 2. po drugie primo - kto wymyślił, zaprojektował sposób mocowania ramki/tablicy rejestracyjnej, dodatkowo przyrdzewiałe śruby - rozwiązanie - rozwiercenie wszystkiego, razem z tymi aluminiowymi "gniazdami" na wkręty/śruby bo to jakieś jednorazówki. 3. po trzecie primo malowanie blachy po wkrętach i nitach (na marginesie klapa pod ramką jest cała pordzewiała - zatem cała klapa do malowania, a sama blacha cieniutka jak w tico) 4. ech w moim starym 15 letnim golfie (III, kombi) nie było tylu problemów.
Dzięki wszystkim za pomocne uwagi.
Komentarz
-


Komentarz